9 marca 2012 roku powstała nasza strona.Byliśmy pierwszą stroną która powstała przed potężniejszymi fanpegami  o Łodzi.Niestety z powodu bardzo małej popularności postanowiliśmy zawiesić działalność strony na 9 miesięcy.
W grudniu 2012 powoli ruszyliśmy ale lekko nie było.W tym czasie powstało parę potężnych stron o Łodzi przez co trudniej było wybić się w górę.Ale się udało! W kwietniu

2012 doczekaliśmy się pierwszego własnego.Rok później bo 9 marca w naszej pierwsze urodziny uruchomiliśmy kolejne portale tym razem na Twitterze i Instagramie oraz na You Tube.Uruchomiliśmy również stronę internetową która istnieje do dziś [link].I wtedy momentalnie wystartowaliśmy w górę.Już w wakacje świętowaliśmy 500 polubień na facebooku.Zaczęliśmy powoli pojawiać się na małych wydarzeniach jak: LatoZet i Dwójki,Święto Łodzi,Noc Muzeów,Urodziny Manufaktury itd.We wrześniu zostaliśmy patronem medialnym serialu Migawki.Również wtedy świat zobaczył nasze nowe logo które do dziś mamy.W październiku 2013 udało dobić się do 1000 polubień na facebooku.Wtedy postanowiliśmy poszerzyć naszą ekipę by trochę się odciążyć.W nowym 2014 roku skupimy się głównie na  budowie dworca Fabrycznego,budowie Nowego Centrum Łodzi oraz modernizacji Trasy W-Z.W tej ostatniej postanowiliśmy uruchomić naszej roboty informator gdzie są naszej roboty mapki tras tramwajów i autobusów i zamkniętych ulic w centrum.Oprócz inwestycji pojawimy się w ciekawych hotelach,dawnych fabrykach które obecnie są osiedlami mieszkaniowymi lub biurami, a nawet w fabryki które do dzisiaj nie doczekały się remontu.Naszej najnowsze zdjęcia znajdziecie na naszym najnowszym koncie na flickr (startujemy 09.03.2014) oraz nowa strona Łódź Naszym Miastem - Hard gzie twórca strony wypowie się na różne tematy i pokaże Łódź taką jaką widzi.
A poniżej kilka fotek z naszych początków .