Niestety wizerunek naszego miasta jest ciągle niszczony przez media która bardzo mało wiedzą o różnych inwestycjach.
No tak o inwestycjach to było chyba z cztery razy...Głównym "Newsem" są niestety same wypadki które dzieję się w naszym mieście.Powracając do inwestycji. Ostatnio w jednej z polskich telewizji był materiał poświęcony programowi "Mia 100 Kamienic". To co tam usłyszałem po prostu mnie powaliło na kolana.Pokazują  obecnie remontowaną kamienicą przy ul.Piotrkowskiej mówiąc że remont wygląda jak wygląda.Ona zabite deskami,elewacja niedokończona i nie pomalowana.Tak remontuje się kamienice w Łodzi.Również to co pojawiło się w "gazecie?" w Wielkiej Brytanii o mieście które jest opustoszałe.Po raz kolejny ofiarą padła ulica Piotrkowska.Ale oczywiście tam ci z Anglii nie wiedzą że ludzie pracują/uczą się w środku tygodnia i w dodatku zdjęcia są robione o godzinie 13 czyli wtedy kiedy normalnie się pracuje.To chyba nic dziwnego ,że  Piotrkowska w środku tygodnia o godzinie 13 jest pusta.Moim zdaniem Władze miasta powinny zorganizować spotkanie z mieszkańcami którym zależy na dobrym wizerunku miasta.Może dzięki temu pojawi się pomysł jak pokazać nowy wizerunek miasta które się reanimuje po wielkim upadku w ubiegłym wieku?. Może pojawi się pomysł jak zlikwidować szpecące reklamy na ścianach kamienic,przystanków,latarni ? A może pojawi się pomysł jak namówić prywatnych właścicieli do odnawiania elewacji kamienic?Mam nadzieję że zgodzicie się z moją opinią i z moim pomysłem.A może macie własny pomysł jak poprawić wizerunek naszego miasta?